Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kiadták a gödöllői uszoda építési engedélyét 2018-03-26 10:56:00 Adminisztratív gátak bomlottak le a helyi röplabda- és az asztalitenisz-csarnok megvalósításának előkészítése érdekében
Elvileg eldőlt: az egyetemnek lesz uszodája 2013-03-12 15:30:27 Ha minden jól alakul, májusban elkezdődhet az építkezés a biotechnológiai központ és gépmúzeum között területen. Fontolgatják, érdemes-e nyárra kinyitni a strandot
Egy Lidl-áruház épül Gödöllőn 2012-02-03 14:45:07 Útépítési engedély hiányában meghiúsult a Szabadság úti áruháznak helyet adó épület megvásárlása
Őrhely lehet a fagyizóban 2011-07-15 09:01:40 Az ötlet jelenleg a tervezési szakaszban van, ami előfeltétele az építési engedélyezési eljárás lefolytatásának